اعضای هیات مدیره‌ ایسفا روز گذشته سه شنبه ۲۸ مهرماه با دکتر ایوبی رئیس سازمان سینمایی و معاونت امور سینمایى دیدار کردند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از وب‌سایت تخصصی ایسفا، روز گذشته مورخ ۲۸ مهرماه هیات مدیره‌‌ ایسفا در نشستی با دکتر حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و معاونت امور سینمایى، کمبودها و مشکلات اعضای ایسفا و مهجور ماندن فیلم کوتاه در جشنواره‌ ملی فیلم فجر را مطرح کردند.

در این نشست همچنین مشکلات درخواست پروانه نمایش و تایید صلاحیت فیلم‌سازان فیلم اولی مطرح شد و پیشنهادهایی برای در نظر گرفتن امتیاز و توجه ویژه به اعضای ایسفا برای تایید صلاحیت و مجوز کارگردانی ارایه شد. نقصان مشارکت و حضور صنف فیلم کوتاه در تصمیم گیری‌های کلان حوزه سینما که به آینده سینمای ایران منتج می‌شود نیز از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.
معاونت امور سینمایی با شنیدن نکات مطرح شده از اهمیت فیلم کوتاه و نگرش مثبت خود به این گروه از سینماگران سخن گفتند. ایشان قول مساعدت در زمینه توجه جدی‌تر به حوزه فیلم کوتاه و همکاری تنگاتنگ با اعضای هیات مدیره ایسفا را داده و همچنین گفتند که برای بازگشت سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه به سی‌و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر از هیچگونه تلاشی مضایقه نخواهند نمود.

 

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4667