فیلم کوتاه «یاد آن مرد» به کارگردانی علیمحمد اقبالدار در دومین دوره  جشنواره فیلم Ouarzazate مراکش رقابت می‌کند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، Ouarzazate نام شهری تاریکی در مراکش است که به عنوان دروازه کویر صاحارا شناخته می‌شود و تاکنون آثار بزرگ سینمایی به خاطر طبیعت و جغرافیای منحصر به فردش در این مکان فیلم‌برداری شده‌اند. جشنواره فیلم Ouarzazate با هدف توجه به گوشه دیگری از سینما و برای یافتن داستان‌هایی بدیع از جوانان با استعداد برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «یاد آن مرد» به همراه فیلم کوتاه «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی در دومین دوره این جشنواره از ۱۸ تا ۲۳ سپتامبر برابر با ۲۷ شهریور تا ۱ مهرماه در کشور مراکش رقابت خواهد کرد.

داستان این فیلم حول و حوش مردی می گذرد که عشقش را در گذشته از دست داده است و در زندگی انزواگونه خود با مرور خاطراتی از گذشته دچار اوهاماتی میگردد.

گفتنی است فیلم کوتاه «یاد آن مرد» هفتمین تجربه علیمحمد اقبالدار در سمت کارگردانی است.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتنداز: نویسنده و کارگردان: علیمحمد اقبالدار، تهیه کننده: محمدعلی فکرآزاد، آهنگساز: آرین رسولی، مدیر تولید: امیر استاد، دستیار اول کارگردان: احمد والا، مدیرفیلمبرداری و تدوین: علیمحمد اقبالدار، صداگذاری: حمید نادم و روزبه اسماعلیل، فیلم‌برداران: محمدتقی زادجعفر و احمد والا، طراح لباس: طاهره پیوسته، صدابردار: سعید عزیززاده بازیگران: وحید قادری فرد و سپیده یکرنگ صفاکار.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=8369