جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره فیلم تراورس سیتی به فیلم کوتاه «روتوش» تعلق گرفت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران که برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم تراورس سیتی، جشنواره مایکل مور مستندساز شهیر آمریکایی دعوت شده بود در نهایت جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی این جشنواره را دریافت کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره تراورس سیتی که توسط مایکل مور پایه گذاری و مدیریت می‌شود این است که این جشنواره با شعار «فقط فیلم‌های بزرگ» هیچ فراخوانی منتشر نمی‌کند و هیچ فیلم‌ساز یا پخش کننده‌ای امکان ارسال فیلم به این جشنواره را ندارد. جشنواره فیلم تراورس سیتی فیلم‌های بخش مسابقه هر دور خود را توسط نمایندگان جشنواره شناسایی و برای حضور در آن دعوت می‌کند.

فیلم کوتاه «روتوش» نامزد دریافت دو جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین فیلم از نگاه موسس جشنواره (مایکل مور) شده بود که در نهایت جایزه بهترین فیلم از نگاه موسس جشنواره با عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره را ازان خود کرد.

گفتنی است «روتوش» با درخشش در جشنواره ترایبکا و پالم اسپرینگز مورد توجه برگزار کنندگان این جشنواره قرار گرفته و برای شرکت در آن دعوت شده بود.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم تراورس سیتی از ۲۵ تا ۳۰ جولای برابر با ۳ تا ۸ مرداد در آمریکا برگزار شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7764